​Afvallen

Lukt het maar niet om af te vallen? Die laatste kilo’s blijven maar zitten. Waarschijnlijk heeft dit met een intolerantie te maken. Doordat er een voedingsmiddel uw lichaam triggert kunt u bijvoorbeeld vocht vast blijven houden of stagneert uw lichaam.

Misschien eet u regelmatig paprika, komkommer of tomaat omdat rauwkost gezond is, maar is dit net uw triggerfood? Of eet je veel koolhydraatarme voedingsmiddelen die vol met gluten zitten.
Ieder lichaam is anders en reageert anders op voeding. Dus een afvalprogramma is voor iedereen anders.

Door middel van een intolerantie test gaat afvallen vanzelf.

Na 2 weken ontvang je een uitgebreid rapport en een persoonlijke handleiding.

Hierna ga je zelf aan de slag door onderstaande fases te volgen.

De eliminatiefase
U ontvangt een 4 daagse rotatie schema en mag de voedingsmiddelen eten die geen verhoogde antilichamen hebben; Tijdens deze fase moet alle voeding met verhoogde niveaus van IgGantilichamen vermeden worden. Door deze te vermijden kan het ontstekingsproces verminderen of zelfs helemaal stoppen

Provocatiefase
Na de eliminatiefase begint u met de provocatiefase, waarin u geleidelijk de te vermijden voedingsmiddelen één voor één herintroduceert. De provocatiefase helpt u om uw persoonlijke “trigger foods” te vinden. Er mag maar één nieuw voedingsmiddel per keer geïntroduceerd worden om erachter te komen of dit voedingsmiddel verantwoordelijk is voor uw klachten.

De Stabilisatiefase
Tijdens de stabilisatiefase moeten de “trigger foods” minstens een jaar vermeden worden, zodat de IgG-antilichamen afgebouwd kunnen worden en uw lichaam zich kan herstellen. Hierna mag u nog een provocatiefase starten. Het kan zijn dat u erachter komt dat u één of twee voedingsmiddelen voor altijd zult moeten vermijden.